nie nak bagitau sikit, kalu ikut fatwa si Syazana tu, air zam-zam pun bukan air mutlak, kerana kajian saintifik telah membuktikan bahawa air zam-zam mempunyai paling banyak garam mineral berbanding air mineral lain kat atas dunia nie... habih tu camno ?? habih la jemaah haji tak sah kerja haji...haru-biru ..

Wa ilal Liqo'
-----Original Message-----
From: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED]]On Behalf Of Khabar Dari Gunung
Sent: Monday, March 27, 2000 04:44 PM
To: Hizbi
Subject: H-Net* SIFAT FIZIKAL AIR MUTLAK VS....

MUahahahahhaa... Osman aku nak join gelak aaa... muhahahhahaa.. Kalau ikut
fatwa mamat/minah tu habihlah. Kalau check ayaq paip kat bandar/pekan  aku
rasa almost semua rasa klorin.... ihihihi...
aku rasa mamat/minah tu tak pernah wuduk or mandi wajib kalau tak hujan.
Sebab nak kan ayaq paip, rasa klorin. Ayaq sungai ada kaler.. ayaq laut rasa
masin. Ayaq salji memang tak dapat la kat sini... mineral water pun ph lebih
dari 7... kihkihkihkih...
Ni la kalau dah nak berfatwa ikut sedap kapla.

__________________________
Pengirim: "Syazana Hamzah" <[EMAIL PROTECTED]>

>Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh,
>AIR MUTLAK MENGIKUT HUKUM FEQAH IALAH AIR YANG BERSIFAT Air H2O pada suhu
>bilik mestilah berbentuk cecair, tiada warna, tiada rasa dan tiada bau,
>turbidity = 0; ph = 7;tiada mengandungi logam berat (Hg, Pb, As dll)
>spesifik gravity = 1 dan beratnya 1 litre air ialah 1 kg. Tiada kuman
>khususnya kuman najis (fecal coliform dan E.coli; TETAPI AIR YANG
DIBEKALKAN

>OLEH KERAJAAN KELANTAN PAS (AKSB) MASYALLAH...WARNA KUNING, TURBIDITY
SANGAT

>TINGGI(KERUH), pH selalu dibawah 5.5; ferum(besi) sangatlah tinggi....ALLAH
>BESTOWED HUMAN WITH INTELLIGENCE AND wajib TO USE (SCIENNTIFICCALLY) IT AT
>LEAST TO ENSURE air yang dibekalkan kepada RAKYAT adalah suci lagi
>menyucikan......ini baru cerita bab air.....

Kirim email ke