Mencelah wrote:

>Mencelah nak berpesan kepada ibibapa yang ade
>anak-anak bersekolah rendah dan tadika.Setiap tahun
>ade syarikat yang datang offer susu kultur dengan
>separoh harga.Cuba perhatikan bila tarikh luputnya!
>kebiasaannya tinggal lagi 1-2 minggu sahaje.

Semasa Saudara Mencelah bersekolah dulu-dulu,
berkemungkinan bekalan susu ke sekolah sekolah
Mencelah itu adalah projek susu bakil atau susu basi.

Time saya sekolah pula, adalah projek bekalan susu
segar ke sekolah-sekolah.

>Sebenarnya syarikat ini nak menyelamatkan perniagaan
>sahaje (modal) dan bukannya ikhlas.Kalau anak saudare
>minum di sekolah, suruh dia bawa balik botol.
>Sekiranya tarikh hampir luput...repot pada pehak yang
>sepatutnya.

Bila dah expired date, saudara Mencelah masih minum
juga...?. Oleh sebab itulah saudara Mencelah terberak
dan ceret beret kat dalam kelas... sehinggakan guru
dan murid2 bertempiaran keluar kelas kerana baunya
ya!! allah...

killer fish

Send online invitations with Yahoo! Invites.
http://invites.yahoo.com