Assalamu'alaikum.

Setakat ini khabar yang kami terima daripada sumber dalaman, insiden senjata
dirampas itu bukanlah dilakukan oleh mana-mana kumpulan pejuang Islam. Tidak
ia dilakukan oleh Abu Sayyaf atau pun mana-mana angkatan pejuang PULO, MILF
dan Aceh.

Perampasan senjatan itu dikatakan adalah oleh kumpulan Malaysia sendiri dengan
motif politik. Dikhabarkan pihak kerajaan Malaysia masih sedang berunding
dengan kumpulan itu.

Juga kami mendapat peringatan supaya menyimpan sedikit bekalan makanan
tambahan untuk persediaan sekiranya berlaku apa-apa kejadian lanjutan hasil
kes ini.

Kepada para pejuang mujahidin Malaysia pula, saya menyeru supaya mengambil
kedudukan masing-masing. Sekiranya berlaku adengan regim zalim yang melampaui
batas, maka wajarlah kita bangkit untuk mengubah gerakan reformasi kepada
tindakan revolusi. Insya'allah.

Akhir sekali, berhati-hati dan berwaspada dengan segala perangkap regim zalim
yang didalangi oleh musuh.

Satu lagi pesanan kepada pejuang-pejuang Patani, ia itu bahawa kerajaan
Malaysia telah tidak lagi menyebelahi perjuangan Patani tetapi sebaliknya
membantu pula pihak Siam untuk menewaskan kita.

Wassalam.

>===== Original Message From [EMAIL PROTECTED] =====
>Assalamu'alaikum.
>
>Teringat pula kisah kejadian amok Prebet Adam di Chow Kit lebih 10 tahun
>lalu. Dalam kejadian itu seorang hamba Allah terkorban.
>
>Pada malam kejadian tersebut kami menerima panggilan telefon daripada
>seorang saksi yang kebetulan berada atas rumah kedai di Chow Kit. Katanya
>dia dapat melihat 3 orang dalam seragam tentera melakukan penembakan secara
>rambang. Dia telefon kami untuk berpesan supaya jangan keluar rumah dan
>menyimpan bekalan makanan, kerana menjangkakan akan berlaku rusuhan.

> [...]

 Create a new mailbox, or access your existing IMAP4 or
 POP3 mailbox from anywhere with just a web browser.