logik jugak ulasan sdr adipurnama..
setelah saya teliti & baca 2,3 kali laporan berita BERNAMA tu.. memang tak logik
laporan news tu.. camne le dia tau kwn tu kena tembak kat dua belah kaki, sekiranya
pada masa berita disiarkan, kedua2 mayat masih dlm tanah & hanya akan dikorek pada mlm
itu ... hmmm, mungkin wartawan tu ade kuasa psikitrik [ehh betul ke eja..] kot.. or
mungkin ade 'belaan' yg tolong mai habaq...

btw, bagi saya kes ni REAL.. bukan lakonan bukan gimik politik..
sedih bila ade nyawa yg melayang... bukan apa kita kesian juga kat keluarga depa,
kalau family kita yg terbunuh mcm tu, Apakah perasaan kita...? malam tadi mak saya pun
dok terkejut sebab one of the 'member' Abd Halim Ali tu sebiji mcm nama pak menakan
saya yg keje askar kat kem Taiping tu.. saya cakap kat mak "IShh, takkanlah pakcik
Halim nak buat cam tu.. " .. org tua memang mcm tu, pantang nama sama perasanlah sdr
mara dia.. kang kita kata, beratus2 org nama sama dlm M'sia ni.. kot mak marah "kamu
apa tau.."  kita ni belaja samapi masuk U pun tapi part terer/betul kena bagi kat org
tua  jugak..

Persoalannya kita sendiri masih samar akan motif sebenar kumpulan mut'mainnah ni..