Assalamualaikum...wrh.
Syabas Abu Az Zuhri, saya kenal Syeikh Abu Hurairah sebab pernah mengikuti ceramah beliau di Kota Kinabalu ni. Beliau memang seorang yang hebat berpidato dan menguasai banyak bahasa. Kalau tak silap saya sebelum ni beliau berkhidmat denga USIA, Sabah.
Tentang cabaran saudara kepada En. Dzun Nun tu memang tepat pada masanya. Dia ingat nak lawan Hindu paria yang bermata merah dan berparang cangkok tu dengan kita pun berparang cangkok jugak ka...? Inilah kata pepatah moden...
"BODOH MACAM PARIA"  sebab apa ...dah tau lembu tu bodoh dia pi kata lembu tu tuhan dia. Kalau Dzun Nun sanggup pi mati di Mindanao, insya-Allah saya boleh bagi sponsor kat dia. Sila jawab Dzun Nun.

Abu Az-Zuhri wrote:

Assalamualaikum warahmatullah, Diharapkan saudara netters jgn kelam kabut dgn dakwaan Dzun Nun terhadap PAS. PAS adalah penderma yg terbanyak setakat ini utk membantu MILF di Mindanao melalui Syeikh Abu Hurairah. Adakah Dzun Nun boleh membantu MILF dgn hanya menyalahkan PAS? Setidak-tidaknya, biarlah usaha Dzun Nun lebih tinggi dari usaha pihak lain, kalau boleh kami jemput Dzun Nun pergi ke Mindanao, dan org kat Hizbi net banyak yg kaya yg nak sponsor Dzun Nun ke mindanao dan mati syahid di sana. InsyaAllah, team kami akan menghantar wakil ke sana. Dan ada juga ahli PAS yg telahpun pergi ke sana atas tujuan jihad (bulan lepas, Jun). Kalau tak percaya, pergi jumpa syeikh Abu Hurairah. Siapa Syeikh ABu Hurairah? Dia adalah bangsa moro yg tinggal di KK. Merupakan kawan rapat Ust Hadi dan juga kawan semasa belajar di Madinah. Wassalam.

Kirim email ke