Assalamu`alaikum ya syeikh;
Menurut ustaz Shamsuri, kita boleh ignore sapa saja
yang startkan kata-katanya tanpa bagi salam dulu.
Tapi kali ni ,bagi can sama syeikh pasai nampak lagu
ada ilmu saja.Tapi yang herannya orang kalu ada ilmu,
dia tak attack lagumana syeikh buat.Memangla sapa pun
boleh kata apa pun, tapi kalau ya pun nak sangkal,
bagi la hujahnya.Tak gitu ya syeikh?

Wassalam.

--- "Akram, Mohd (FXMHQ MYS)"

=== message truncated ===