Temuramah Chamil Warrior dengan Datuk Serik di Putra Jawa sebaik sahaja selepas tragedi di Perancis:-

A still photograph of the Concorde on fire before it crashed in France

Chamil Warrior:  Apa komen Datuk Serik mengenai tragedi di Perancis di mana sebuah kapalterbang 'concorde'  telah terbakar lalu merempuh sebuah hotel?  Adakah ada unsur-unsur sabotaj dan seumpamanya?

Datuk Serik:  Apa nama...saya yakin dan saya sendiri memang ada maklumat bahawa ini adalah angkara kumpulan Al-Mau'nah.  Mereka ini memang telah merancang lama dah....apa nama pada asalnya depa ni memang nak rampas kapalterbang tersebut dan bawak ke belah negara kita ni ...tujuannya nak letup kat sini...tapi pasal depa tak mahir pandu kapalterbang,  sebab tu terbakar elok-elok saja berlepas.

Chamil Warrior:  Daripada kebakaran yang di lihat melalui gambar yang sempat di ambil sebelum terhempas,  nampaknya macam berlaku letupan.

Datuk Serik:  Apa nama...memanglah.  Beratus senjata yang mereka pelari dari Gerik dulu tu...bukan semua yang kita dapat balik.  Sebahagiannya mereka taruk dalam kapalterbang tulah...apa nama...saya ingat mereka nak cuba-cuba guna bom tangan.  Sebab mereka tak dak pengalaman...tu yang meletup tu.

Chamil Warrior:  Datuk ....datuk memang hebat!

COUNTERBALANCE.ANYWHERE.ANYTIME.ANYBODY.ANYONE.COM

Do You Yahoo!?
Get Yahoo! Mail - Free email you can access from anywhere!

Kirim email ke