Title: MINTA TOLONG....URGENT! Berkenaan "Consultancy PR"

Assalamu'alaikum...

Saya ingin meminta pertolongan dari rakan-rakan Hizbi/Muslimat and my "siber" friends agar dapat memberikan saya website address yg boleh memberikan saya info berkenaan dengan "Consultancy PR".  Atau mungkin ada antara kalian yg bekerja dengan "consultant" yg has got to do with "Public Relations".   Pls, I need help.  I am in the midst of doing a bit of research for my studies that I am undertaking now.   All info will be treated confidential.   This is solely for my study purpose only.

So, sesiapa yg berkenaan tolonglah bantu saya.   Saya dah puas cari di website "PR", kadang-kadang tak dapat access langsung......   please....  segala pertolongan dan jasa baik itu saya dahului dengan ucapan TERIMA KASIH.....

Jazakallah..... hanya Allah yg membalas budi baik.

Wassalam

AIN

Kirim email ke