         Dua minggu lepas kawasan tempat tinggal saya jugak ada masalah
dengan dengan TMNet. Tak boleh buat connection langsung selama 3 hari.
Alhamdulillah selepas itu connectinon speed menjadi lebih baik. Sebelum ni
malam amat susah nak online tapi sekarang Alhamdulillah, sekali atau dua
kali cuba dan dapat connection up to 49333 bps.

         Daripada apa yg saya tahu setelah berbincang dengan salah seorang
pekerja Telekom, sekarang ni Telekom dalam process upgrading transmission
systemnya. Katanya nak upgrade dari copper kepada fiber optic. Upgrading
work ini berperingkat jadi rasanya sekarang ni mungkin melibatkan kawasan anda.
Further info rasanya lebih baik telefon or email je TMNet.

         Kepada yg tinggal kat kawasan Lembah Kelang mungkin anda ingin
mencuba HIS yg mempunyai connection up to 115Kbps 24 jam sehari dengan flat
fee RM99 per month. Consider murah dengan connection 24 hours dan speed 115
Kbps. Much cheaper than dial-up ISDN.