Assalammualaikum..

Memang benar apa yang dikatakan oleh saudara Osman kita nie, supaya kita
janganlah bergaduh dan janganlah mudah menghukum seseorang.... adalah lebih
baik kita berserah kepada Allah jua.

Namun begitu dalam soal mungkar, rasanya tidak perlu kita berserah kepada
Allah jua.  Malah kita dituntut untuk memperbetulkannya.  Takkanlah kita nak
duduk bersila dan terus melihat setiap kesalahan dan kemungkaran dilakukan.

Adalah dinasihatkan agar saudara osman kita nie berfikir dengan lebih
positif.... ada benda yang boleh kita berserah kepada Allah dan ada juga
yang kita perlu ambil tindakan memperbetulkannya.

NAMUN BEGITU, JIKA SAUDARA OSMAN INGIN MENGATAKAN BAHAWA SEGALA BENDA YANG
TERJADI DI SEKELILING KITA INI ADALAH BENAR DAN KALAU SALAH, JUST SHUT UP
OUR MOUTH.....HMMMMM, PAYAHLAH SAYA NAK TERANGKAN LAGI.

http://profiles.msn.com.