-----Original Message-----
From: Ahmad Effendi [mailto:[EMAIL PROTECTED]]
Sent: 06-Oct-2000 9:20 AM
To: [EMAIL PROTECTED]
Cc: '[EMAIL PROTECTED]'; '[EMAIL PROTECTED]';
'[EMAIL PROTECTED]'; 'ruslan'; 'rumzi mat saad';
'[EMAIL PROTECTED]'; 'Rasnita (E-mail)'; 'Radi Usil';
'Mohd.Monier B Mat Din'; '[EMAIL PROTECTED]'; 'Muhamad Halim';
Yaakub, Hasbullah (GEAE, Field Rep); 'Abuasan, Mohd Rizal'
Subject: Re: [BARISAN NASIONAL] Masjid Pusat Bandar Hicom

kalau nak tunggu BA memerintah...alamat sampai kiamat pun tak akan
dapat...PELIK
SATU PARTI YG KONONNYA PERJUANGKAN ISLAM BOLEH BERBAIK DGN PARTI YG TERANG2
MENENTANG ISLAM....(inilah contoh nafsu menhalalkan cara....)

"Zahidi, Adasir (GEAE, Malaysia)" wrote:

> Kalau nak tengok Nik Aziz, Hadi Awang  dan Fadzil Noor Cakap Orang Putih
dan
> bercakap di Bangsa-bangsa Bersatu tunggulah bila PAS dan BA memerintah...
> Kita orang pun nak dengaq jugak PM, TPM, Hishamudin, Rais Yatim pi
mengajar
> orang baca kitab, pi mengajar tafsir Al-Quran dan Hadis.......

membazirlah,..dan
PM