Sent: Wednesday, October 25, 2000 1:08 PM
Subject: RE: H-Net* MINYAK DI KELANTAN

jadi maksudnya kerajaan pusat dgn rela hati sanggup memberi 'fees' kepada kerajaan Thai kerana pinjam tanah nak salur minyak dari diberi kpd negeri Kelantan.  Acu mung cuba jelas sikit apo bende nih.. pepatah melayu kata anak kera dihutan disusui.. anak sendiri.mampuih dlm buaian.. dok gitu. ? inikah sikap adil yang dilaung-laungkan .?