konco konco pejuang ini dah mula bertindak....geng dia pak apa kita tak boleh berdosaaaaaaaaaaaaa.....................:)

[EMAIL PROTECTED] wrote:

WOIIIII...
AKU DAH BOSAN...DAH BOSANN.......DAH BOSANNNN...
LEBIH2 LAGI KAT KO SORANGGG,,
NAK GADUH KA NAK KUTUK KA NAK APA KAHH,,
JANGANLER CCKAN KER HIZBI.NET SEKALI....BADIGOLL,,,
BINGAIII TAK HABIH...
MENYEMAK MAILBOX AKU JERR....
MAIN JAUH2 LAH...

[EMAIL PROTECTED]@hizbi.net on 11/03/2000 03:21:14 PM