Assalammualaikum...

Ya ke macam tu ke ustaz... abis tu macam mana nie abis mufti kena pecat...
abis tu ramai ustaz kena gam tak boleh nak bagi ceramah agama... macam mana
nie... nak salahkan siapa nie... nak salahkan ustaz tu jugak ke ustaz
fakhrull?... kalau nak salahkan orang ramai... mereka nie ada yang buta tak
nampak walaupun matanya celik... nak kena ada orang yang tolong sedarkan...
tapi sekarang nie banyak ustaz yang dah kena gam, tak boleh bagi ceramah
agama lagi... tu lah masalahnya kan ustaz... sekarang nie banyak orang yang
pandai bagi komen jek... tapi dia pandai bagi komen pada orang yang
bertungkus lumus memperjuangkan islam, kan lagi bagus komennya yang bernas
tu ditujukan kepada mereka cuba menghalang orang mengembangkan syair
islam... betul tak ustaz fakhrull?

http://profiles.msn.com.