sebenarnya yang tak tahu membezakan antara mencarut dan sumpah seranah
adalah kau.....yang kau beriya -iya nak membezakan kedua perkata tu
apasal...macam lah satu tu baik dan satu lagi buruk atau satu tu boleh dan
satu lagi tak boleh.....itu cuma perbezaan istilah lah bangganggg...yang
nyata nya kedua-duanya adalah buruk termasuk jugak kata-kata kau yang lucah
itu..yang menjadi persoalanya dimana masa dan tempatnya kita nak cakap
perkara yang buruk itu...? sibuk nak mengajarrrrr....saja...macam pandai
sangat.