Click here for Free Video!!
http://www.gohip.com/freevideo/

--- erry ahmad <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> From: "erry ahmad" <[EMAIL PROTECTED]>
> To: [EMAIL PROTECTED], [EMAIL PROTECTED],
> [EMAIL PROTECTED], [EMAIL PROTECTED],
> [EMAIL PROTECTED], [EMAIL PROTECTED],
> [EMAIL PROTECTED], [EMAIL PROTECTED],
> [EMAIL PROTECTED]
> Subject: Fwd: The history of Aprill fool
> Date: Thu, 18 Jan 2001 10:48:44 +0800

> Silat <[EMAIL PROTECTED]>,
> <[EMAIL PROTECTED]>,  salwa
> <[EMAIL PROTECTED]>,  Anuar / Shamsiah
> <[EMAIL PROTECTED]>,
> <[EMAIL PROTECTED]>,  Sufi
> <[EMAIL PROTECTED]>,
> <[EMAIL PROTECTED]>,
> [...]
http://personal.mail.yahoo.com/

begin:          vcard
fn:             Fazila Suzana Binti Harrun
n:              ;Fazila Suzana Binti Harrun
org:            Kem. Perdagangan Dlm Negeri Dan Hal Ehwal Pengguna
adr:            Bahagian Teknologi Maklumat ,Kem. Perdagangan Dlm Negeri & Hal Ehwal Pengguna,;;Tingkat 27,Menara Dayabumi, Jalan Hishamuddin ;Kuala Lumpur;Wilayah Persekutuan;50623;Malaysia
email;internet: [EMAIL PROTECTED]
tel;work:       03-22747045
tel;fax:        03-22741102
tel;home:       016-2322229