APALA AWAK NIE TULIH NGAN TULISAN BESAQ SUSAH nak BACA LA...atau tengah marah....??? KAN SABAR TU SEPARUH DARIPADA IMAN>>>MARAH TU AMALAN SYAITAN.....MAAFKAN SAYA>>>>
----- Original Message -----
From: Azmi
Sent: Tuesday, March 13, 2001 2:40 AM
Subject: H-Net* Fw: berkesan

Hai....marah nampak???ha ha

Masalahnya ialah org2 umNO ni tak dapat bezakan antara duit  parti atau duit kerajaan (duit rakyat!).
Bukankah itu tanggungjawab kerajaan pusat utk memberi bantuan kepada kerajaan negeri! Bukankah Kelantan & Terengganu sebahagian dari Malaysia? Ni....bila pilihanraya...bagi bantuan beras/gula dll......tapi kat guni tu ada lambang BN......This is abuse of power!!
Guna duit parti ke atau duit rakyat??

PAS bukannya meminta sedekah dgn kerajaan pusat tapi menuntut hak mereka sepertimana hak wang royalti utk rakyat Terengganu.

Tak payahlah nak cerita pasal org Kelantan........org negeri2 lain pun datang KL cari rezeki!! Kenapa nak kecoh sangat pasal benda ni hah?

Kenapa pulak kita nak pertikaikan apa yg haram/halal.......semuannya ni bukannya datang dari PAS tapi dari AL Quran & Hadis!!

Kalau Kelantan tu gagal........kenapa rakyat Kelantan masih sokong kerajaan PAS pimpinan Tok Guru???

Bila kerajaan PAS nak implement hudud......kerajaan pusat beri amaran akan ambil tindakan!!!!  Kenapa tak bagi implement undang2 Allah??? Apa yg ditakutkan????

Kenapa pulak Tok Guru tak dibenarkan beri ceramah di Selangor???

Tanyalah dgn org Kelantan........mungkin mereka lebih tahu kenapa mereka menolak umNO & BN!!

~The Truth Is Out There~