Wa'alaikumussalam wbt,

Semasa mengikuti kursus Biro Tata Negara pada tahun 82-83 dahulu, pihak BTN ada beritahu yang rusuhan kaum pada 13 Mei adalah perancangan golongan tertentu dalam kerajaan. Jadi apabila Mahathir kata begitu, saya kira memang ada perancangan untuk menimbulkan huru-hara sekiranya pihak BN tumbang. Pihak BN memang ada mekanism (Mageran) untuk menggunakan huru-hara sebagai jalan terakhir untuk mengambil alih kuasa sekiranya kuasa mereka tumbang.

Wassalam.
-----Original Message-----
From: Azmi [mailto:[EMAIL PROTECTED]]
Sent: Wednesday, March 21, 2001 10:38 PM
To: Azman; Tajuddin
Cc: hizbi; [EMAIL PROTECTED]
Subject: Re: Fw: Fw: H-Net* Fw: duit rakyat

Assalamu'alaikum,

Kalau anda ahli parti pembangkang....jangan sebut '13 Mei' sebab silap haribulan anda akan ditangkap oleh SB atas tuduhan cuba menghasut!  ...Tapi....kalau anda penyokong umno & peminat keling tua kat putrajaya tu....aku rasa takpe sebab mat tu pernah cakap yg kalau pembangkang menang pilihanraya, kejadian 13 Mei akan berlaku kembali....... macamanalah cina2 nak sokong BA bila dengar pm cakap macam tu??

hai...pelik... pelik....

~The truth is out there~

Kirim email ke