Subject: manfaat BISMILLAHIRAHMANARRAHIM
>  Date: Mon, 02 Apr 2001 07:55:05 -0000
>
>  >From: Asmiwidar Zainal [mailto:[EMAIL PROTECTED]]
>      > > Subject: FW: Manfaat Bismillah...
>      > >
>      > > Kalimat BISMILLAHIRROHMANIRROHIIM adalah sangat singkat namun
>      > > kadangkala sangat sulit untuk di ucapkan.
>      > >
>      > > Dalam hadis Rasullullah dikatakan: Barang siapa yang membaca
>      > > BMILLAHIRROHMANIRROHIIM sebanyak 21 kali sebelum tidur maka:
>      > >
>      > > 1. Dia akan dihindari dari meninggal dalam keadaan
>      > > terkejut/mendadak.
> [...]

Send a cool gift with your E-Card
http://www.bluemountain.com/giftcenter/

Sudahkah anda menunaikan SOLAT ?
Dari Abdullah bin 'Amr r.a., Rasulullah s.a.w. bersabda, "Sampaikanlah pesanku biarpun
satu ayat..."

Untuk melanggan: Hantar email ke [EMAIL PROTECTED]
Berhenti melanggan: Hantar email ke [EMAIL PROTECTED]

Bina empayar anda di Internet dengan Netmyne!!
http://www.Netmyne.com/