ASSALAAMU’ALAIKUM WBT..
KEPADA SEMUA YANG MEMENTINGKAN KESIHATAN ..  SILA BACA DI BAWAH INI ..

ASSALAAMU'ALAIKUM WBT..
KEPADA SEMUA YANG MEMENTINGKAN KESIHATAN ... SILALAH BACA DI BAWAH INI ..

  SPIRULINA CECAIRMAKANAN ALAF BARU

                        TESTIMONIAL SPIRULINA CECAIR

  Program Kebebasan Kewangan melalui
  Pemeliharaan @ Penjagaan Kesihatan
  Peluang Perniagaan ini amatlah unik.
  Ia bukan sekadar mencipta kewangan
  malah memberi kepuasan hidup melalui
  kepentingan kesihatan.
  Semua produk Liqua Health telah diiktirafkan dan terbukti.
  "Konferan Makanan Bangsa-Bangsa Bersatu pada tahun 1974
  sebulat suara menamakan SPIRULINA "Makanan Kesihatan Hebat
   Abad ke-21"
                           AMAT BERKESAN DALAM MENGIMBANGI
                                     FUNGSI TUBUH BADAN
                                            MANUSIA.

                         Untuk Keterangan Lanjut Sila Hubungi

                                        Pn. Noor Ainy Md. Yusoff

                                          Tel: 012-3588172

                                   Email: [EMAIL PROTECTED]

                                  Ganjaran Kewangan

                               Sebagai Pengedar anda akan menikmati ganjaran
                                            seperti berikut :

                                       1.Jualan Runcit [20%-25%]
                                   2. Bonus Pembinaan Kumpulan [35%]
                                 3. Bonus Rangkaian dan Organisasi [25%]
       4. Insentif Tahunan [Pelancongan, Konvensyen, Seminar dan sebagainya - [8%]
                                  5. Perkongsian Keuntungan Syarikat [3%]

                               Dalam masa 4 hingga 5 tahun, Liqua Health telah
                               melahirkan ramai jutawan dan telah memperbaiki
                                          kehidupan mereka.

                              Persidangan Penganugerahan Milennium pada 24hb
                              Feb. 2001 telah melahirkan ramai Pengurus Bintang
                                bertaraf tinggi, seakan-akan bintang terang yang
                                       bersianr-sinar di langit gelap!

                               Terdapat lebih kurang 60 pengedar Liqua Health
                               yang mencapai lebih dari RM60,000 pada tahun
                                                lepas

                                          Testimoni Pengedar

                                1. Puan Yii Kui Eng (Isteri) - RM794,733.20
                                 En. Fung Chau Kui (Suami) RM239,367.34

                                   Kami tidak sangka kami akan mencapai
                                kemuncak di Luqua Health sebagai Pengurus 5
                                 bintang. Ia telah mengubah kehidupan kami.
                                Sebelum ini, kami bimbang akan kehidupan hari
                                esok tetapi sekarang kami tidak bimbang lagi.
                                Kami mengucapkan ribuan terima kasih kepada
                                             Liqua health.

                                2. Puan Cheang Poh Cheng - RM359,672.04
                                Saya telah mengidap barah hidung pada tahun
                                   1992. Pengalaman menerima rawatan
                                radioterapi sebanyak 33 kali amat menyakitkan.
                                Pada tahun 1996, Puan fei telah mengesorkan
                                 cecair Spirulina kepada saya dan kesihatan
                                 saya telah memulih. Ia menyinarkan semual
                                   kehidupan saya dan saya amat gembira.

                                3. Dr. Mohd Fadil B Samion - RM105,849.22
                                 Puncak kejayaan disertai dengan matlamat,
                                keazaman, keyakinan, tumpuan dan niat murni
                                adalah rahsia untuk mencapai tahap kesihatan
                                 yang tinggi ketahap jiwa, mental, emosional
                            dan fizikal mestilah dengan produk yang berkualiti tinggi.

                               ** Buku (testimonial) mengenai kejayaan lebih 50
                                  orang beserta wajah wajah mereka boleh
                                          didapati di pejabat.

                             SERTAILAH KUMPULAN KAMI SEKARANG!!!
   INGIN JADI AHLI?  SILA HUBUNGI SAYA SEGERA - NOOR AINY.
  KIRIMKAN WANG POS/POSTAL ORDER  RM.35.00 ATAS NAMA SAYA ..
NOOR AINY MD. YUSOFF,

HANTARKAN WANG POS RM.35.00 (AHLI RM.20.00 + RM.15.00 UNTUK BAYARAN 6 BUKU/PAMPLET
PENGAKUAN PENGGUNA DAN BAYARAN POS). SERTAKAN  BUTIR DIRI ANDA SEPERTI NAMA, NO.
K/PENGENALAN,
ALAMAT, NO. TALIPON DAN PEKERJAAN JIKA ADA.. NAMA WARIS, NO K/PENGENALAN WARIS..
HANTAR SEGERA KEPADA SAYA DI ALAMAT:

NOOR AINY MD. YUSOFF,
6561-C, KM. 12, . PERNU,
75460 MELAKA.
MALAYSIA.

SAYA AKAN DAFTARKAN KEAHLIAN ANDA DI STOKIS DI SINI .. SELEPAS ITU SAYA AKAN KIRIMKAN
KEPADA ANDA KATALOG, NO. KEAHLIAN ANDA, 6 BUKU/PAMPLET PENGAKUAN PENGGUNA
SPIRULINA CECAIR.. DAN SELEPAS ITU ANDA BOLEHLAH MULA MEMBELI  LIQUA HEALTH SPIRULINA
DI STOKIS DI TEMPAT ANDA .. SAYA AKAN SERTAKAN ALAMAT STOKIS DI TEMPAT ANDA SELEPAS
ANDA MENJADI AHLI MELALUI SAYA DI SINI ... BOLEH MEMBELI DARI SAYA MELALUI POS ATAU
MEMBELI DI STOKIS TEMPAT ANDA... SEGERALAH UNTUK KEBAIKAN YANG SEGERA…

  sekian, wasalam..
  [EMAIL PROTECTED]
  icq no. 21728417
  hp : 012-3588172.