a'kum

geli-geleman aku baca.... kalau kat h/page wanita umno.. err.. tak kisah
lah....mungkin nak 'bahagiakan' rumah tangga...nak control suami tak keluar.. nak
'ceria'kan perkahwinan.

well..err... condition apply.... untuk pasangan suami-isteri yang sah disudut Islam.

but.. whatever in your bedroom.... stay in the bedroom...
sedangkan binatang pun tak boleh ada bila kita mengadakan hubungan seks dengan
pasangan yang sah. (Yang haram tu tak kiralah.. memang haram).

Oii!!..puteri umno yang target population ialah wamita, pemudi yang baru lepas
sekolah, baru nak masuk uni. ..... hmmm.... rosak habih....

saya cadangkan.. kita hantar salinan kepada mak/bapak yang anak-anak perempuan mereka
belum berkahwin yang nak masuk puteri umno. Biar mereka tengok sendiri
aktiviti-aktiviti puteri umno nih.

--
mai cek oii..mai cek mai..
kita ke negeri kedah....
[...]