Sekitar tahu 1982, saya telah dimasukkan ke Hospital Batu Pahat.Ketika itu usia saya 14 tahun.  Kebetulan di sebelah katil saya ada seorang pakcik dan makcik yang sama-sama masuk saing dengan saya. Yang masuk tu pakciknya dan usia pada masa tu sekitar 50 tahun, Beliau masa tu sakit batu karang agaknya. Oleh kerana akrab saya di ambil oleh belia sebagai anak angkat. Saya lupa namanya tetapi bapak dia atau Bin nya adalah Rasul dan berasal daripada Solok Wan Moh Batu Pahat.  Kalau ada sesiapa yang kenal mereka atau anak pasangan ini, bolehlah menghubungi saya di alamat e-mail ini dan tel 07 2203260 / 07 3571491.
Nama saya Hashim Bin Yusof berasal daripada Batu Pahat dan sekarang saya di Johor Bahru. Hy