Assalamu`alaikum,

Abu Tiger kata :

"Nisbah kepada Taliban adalah di pihak ummat Islam, mereka berperang sebagai mewakili ummat Islam, tidaklah salah kita berdoa untuk mereka. Lagipun terdapat dalam satu hadith Nabi berkata, semua ummat Islam adalah umpama satu badan, jika salah satu anggotanya sakit, maka akan merasai sakitlah anggota-anggota yang lain. Kita turut merasa sakit kerana saudara-saudara Islam kita yang kena bom oleh kafir Amerika."

[ Yang ni lah yang buat saya takdak mood langsung nak seronok pada raya kali ni. Tak tau lah, saya jadi ghaplah bila pikiaq apa yang para Mujahidin + Toliban dok kena. Siap sampai sound kat member, "Hangpa jangan dok send kat aku apa-apa pasai raya. Lagu raya ka, lampu raya ka, hantu raya ka; tarak kebuloq aku nak tengok aih!"...]

Do You Yahoo!?
Buy the perfect holiday gifts at Yahoo! Shopping.

Kirim email ke