NOTED.
Selamat berpuasa & aidil fitri.

Wassalam.
----- Original Message -----
To: azmi ; hizb NET
Sent: Sunday, December 09, 2001 12:10 PM
Subject: Re: H-Net* Penjimatan minyak pelincir dan perniagaan

Sdra Azmi,
Apabila kita melihat kemungkaran kita kena tegur dan tegah. Jangan sampai kemungkaran itu mengena orang lain. Berdebat adalah perkara biasa dalam mencegah kemungkaran.
Dalam email saya, saya tidak menggunakan perkataan 'bodoh', 'tahi hidung masin' dan seumpamanya. Jika berdebat orang yang menggunakan perkataan seumpama itu menunjukkan dia dah kehabisan fakta dan digantikan dengan emosi.
Sdra Azmi tidak boleh mengatakan kedua-dua betul dan salah. Yang betul adalah betul dan yang salah adalah salah.
Sistem yang dianjurkan Liza memang diharamkan di Malaysia dan dimana-mana negara pun.
Sistem ini adalah sistem piramid, sistem cepat kaya. Matlamat tidak menghalalkan cara !!
Wallahu alam.