Tidak hairanlah kita apabila tentera2 beriman yang
sedang berkubu di Tora Bora sedang di bantu oleh para
malaikat kerana pertolongan oleh para malaikat kepada
para mujahidin telah dilaporkan oleh sumber2 yang
sohih sepanjang jihad Afghan, Bosnia, Kashmir,
Chechnya dsb. Pernah terjadi semasa perang di Bosnia,
seorang tawanan Serbia mengaku melihat manusia2 besar
dan bersayap terbang dengan membaling pedang2 kearah
mereka yang menyebabkan mereka kalah. Bergantilah
Serbia menjadi hak milik tentera Islam kalau tidak
kerana politik kotor Amerika dan kafir2 Barat
menghentikan perang.

Insyaallah, jihad di bumi Afghan akan berjalan terus
menerus sampai terhapusnya kebatilan dan tegaknya
Islam di bumi Khurasan. Sampai hancurnya Amerika dan
pendukung2nya. Sampai tersembelihnya 2/3 Yahudi di
bumi wakaf Palestine.

Oo Allah, berilah kemenangan kepada golonga Taleban
dan orang2 mukmin yang benar dengan janji2 mereka.

Oo Allah, sekiranya kau biarkan mereka kalah dan
terhapus, nescaya syariah mu tak akan tertegak lagi di
muka bumi ini, nescaya agamamu tak akan berdaulat
lagi, dan engkau tak akan disembah lagi sebagaimana
engkau sepatutnya di sembah.

Aa min ya Rab bal A la min.