Selamat hari raya untuk semua muslimin dan muslimat.Semoga anda selamat sampai ke distinasi yang di tuju.Fikirkanlah keselamatan anda semasa balik ke kampung samada anda memandu kereta, naik bas, keretapi atau apa jua kenderaan yg anda naiki semuanya berisiko.Mudah-mudahan kita terselamat dari mara bahaya.Akan tetapi malang tak berbau hanya Allah yg menentukan dan maha mengetahui. Tidak salah kalau kita ambil perhatian untuk buat persediaan untuk mengelakkan sebarang kemalangan.Jadi buatlah persedian sebelum berlaku kecelakaan.Suresave menawarkan keahlian SS GOLD CARD untuk menjadi teman anda ketika anda menghadapi masalah di jalanraya BAHKAN menjamin kesejahteraan keluarga anda sekiranya anda menghadapi kecelakaan.

Oleh yang demikian untuk berkongsi manfaat saya dengan ikhlas menjemput anda untuk Meyertainya. KERANA

1. Yuran yang rendah (bahkan boleh dapat percuma kepada yang berkelayakan)
2. Dapat membantu di saat-saat kecemasan(Malang tak berbau.Sila lihat berita terkini dalam halaman web saya).
3. Tidak perlu mengekalkan PV/BV setiap bulan.
4. Pasaran luas dan bertambah setiap tahun.
5. Menjana pendapatan sehingga RM 300 000 (Jika tak dapat 100%,10% atau 1% pun memadai)
6. Syarikat berkemampuan(Telah saya selidik di ROC)

Untuk maklumat lanjut sila kunjungi halaman web saya http://suresavemember.cjb.net

Saya juga sedia membantu anda jika kurang faham dan sekiranya berminat sila beri alamat penuh anda untuk pesanan borang keahlian.Website percuma kami sediakan untuk anda untuk anda kenalkan peluang ini kepada rakan-rakan.

Sebarang pertanyaan:
Email: [EMAIL PROTECTED]
H/P : 010-7613720

Sekian, Selamat maju jaya.