*~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~* { Sila lawat Laman Hizbi-Net - http://www.hizbi.net } { Hantarkan mesej anda ke: [EMAIL PROTECTED] } { Iklan barangan? Hantarkan ke [EMAIL PROTECTED] } *~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~* PAS : KE ARAH PEMERINTAHAN ISLAM YANG ADIL ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Assalamualaikum,

memang banyak kelebihan menyokong U**O antaranya :

Kelebihan

Boleh menang tanpa bertanding - cuba bayangkan betapa baiknya pimpinan mereka dan betapa eratnya hubungan parti sehingga tiada calon lain dapat masuk untuk bertanding kerana tiada jalan utk memintas.

Sebaliknya

Pernah terjadi dlm satu mesyuarat bahagian, i"A" ni nak masuk bertanding utk ketua bahagian (tak yah sebut kat mana) sebelumnya si"A" nih naib ketua dan hubungannya dgn ketua bahagian amat erat, tapi selepas ketua bahagian dpt tahu yg si"A" tu nak rampas tempat so ketua bahagian nih pon main kotor dgn brain wash penyokong si"A" nih ... masa hari mesyuarat tu si"A" nih tak hadir (lepas kena brain wash) so si ketua bahagian nih buat rombakkan dgn menukar hampir kesemua AJK yg menyokong si"A", masa mesyuarat tu ketua bahagian cakap "Saudara kita si"A" tu dengan senang hati telah meletak jawatan dengan alasan untuk memberi laluan kepada yg lebih muda untuk mentadbir"

Kelebihan

U**O bahagian (wanita) telah mengadakan satu kelas membaca Al-Quran dikalangan mereka pada hari tertentu di rumah ketua wanita mereka (Alhamdulillah) seminggu sekali.

Sebaliknya

pada hari tersebut ramai lah yg hadir dgn membawa kuih muih utk hidangan tetapi sayangnya niat mereka utk memperindahkan bacaan Al-Quran telah bertukar kpd perbualan yg sia-sia. Dgn sebab itu kelas tersebut semakin hambar disebabkan sesetengah mereka lebih minat bercerita hal dunia.

Kelebihan

U**O bahagian selalu mengadakan pertandingan nashid dan kursus-kursus agama mahupun akedemik. Ramai juga yang hadir.

Sebaliknya

Ballroom sebuah hotel penuh sesak semasa pertandingan karaoke di sebuah hotel yg dianjurkan oleh U**O bahagian yg terdiri dari anak-anak mereka, apa yang menyedihkan duit kutipan bahagian dihabiskan sia-sia, membenarkan pergaulan bebas dan pertandingan tersebut juga membuktikan yg U**O sememangnya kotor dengan memberi kemenangan kpd cawangan dari ketua bahagian.

Fitnah !! <--- jawapan yg akan diberikan oleh orang2 U**O.

sitti suraya <[EMAIL PROTECTED]>
02/24/2002 11:41 PM PST
Please respond to fikrah