Assalamualaikum

Saya sedang dalam proses untuk mendedahkan anak saya yang berumur 14 tahun dengan bacaan hasil karia dalam bahasa Inggeris.

Amat sukar bagi saya untuk meneliti Novel Inggeris yang ingin saya cadangkan untuk dibaca kerana, ada nya unsur unsur Sex dan lain lain yang tidak sepatut nya dibaca.  Anak tidak berminat untuk membaca bahan yang berunsurkan cinta

Amat gembira kalau ada teman teman yang boleh   mencadangkan tajuk buku, pengarang nya dan mungkin tema nya yang sesuai di baca.

Wasalam.

Do You Yahoo!?
Yahoo! Movies - coverage of the 74th Academy Awards®