Saya adalah Aidawati. Saya mula tertarik dengan tulisan Saudara ini .
Susulan kiriman adalah inggin mensarankan cara nak jimat lagi Budget
saudara dan juga pada semua yang membaca kiriman ini.

Saranan ini boleh dimanafaat pada fasa tulisan Saudara iaitu berbelanja
untuk keperluan seisi keluarga .Jika Saudara berbelanja di Pasaraya ini
saya berpendapat iaitu makin banyak penjimatan pada budget Saudara malah
pada anda semua yang sedang membaca kiriman ini.Lebihan budget itu boleh
dibuat untuk kecemasan atau untuk masa depan bagi keperluan yang lain .
Saudara hanya menjadi sebagai pengguna tetap sahaja .

Baiklah saya sudah hampir 2 tahun bersama menyertai Pasaraya ini,banyak sekali
faedah yang diperolehi,seperti penjimatan disamping mendapat menikmati
produk yang bermutu pada harga yang begitu berpatutan sekali.

Pada ahli kumpulan ini yang ada di Singapura dan Brunei ,anda juga dapat
perolehi ini ,kerana ia sudah ada dibuka Pusatnya.
Pada anda di Malaysia lagilah mudah.Kerana Pusat Besarnya disana.

Saya pada awalnya tidak menyangka di Pasaraya ini ada banyak produk yang sering diguna
pakai dan beli diluar ada disini dan faedahnya juga banyak jika dibandingkan
kalau berberlanja di luar hanya dapat resit sahaja.

Malahan dengan sokongan serta bimbingan dari penerajui (famyco) iaitu
EN.Shokri saya dapat menjana pendapatan kedua ,iaitu menikmati pulangan didalam bentuk
wang.
Alhamdulillah penyertaan saya ini amat bertepatan.

Ubahlah pasaraya yang sering Anda kunjungi dan pilihlah pasaraya ini
kerana hasil dari penggunaan dan perbelanjaan Anda sendiri pada Pasaraya ini
setiap bulan akan tetap diperolehi bonus (RM/SD$) malah jika rakan yang datang
berbelanja
bersama Anda,hasil pembelian rakan Anda akan memberi hasil pada Anda (Bonus)(RM/SD$)
Cuba lihat pada katalog barangannya...Wow
banyak sekali barangannya...

Dan untuk memudahkan dan memperolehi ganjaran yang sebaik mungkin,pilihlah
dan sertai kumpulan yang dibimbing oleh En.shokri ini kerana banyak kemudahan
yang disediakan seperti bimbingan bagaimana cara hendak jalankannya jika kita
bersungguhan
mahukan pendapatan tambahan ,buletin info produk serta Network Centre juga ada
disekitar
seluruh Malaysia Brunei dan Singapura.

Saya dahulu juga mula menyertainya selepas dengar penjelasan dari En.Shokri melalui
telefon ,semasa itu saya di Sabah .Kemudian saya masukkan bayaran kedalam akaunnya.dan
selang 4
hari saya telah menerimanya iaitu kit, Vaucher RM 60.00 serta ID.No dan saya terus
berbelanja di
Pasaraya yang ada di tempat berhampiran (Sabah).

Kemudian pada hujung bulan tersebut Kumpulan En.Shokri ini ada mengadakan Bop
(bussiness Oportunity presentatiaon) disini iaitu
peluang membuat pendapatan bersama pasaraya ini.Saya dan Suami hadir kerana
inggin tahunya dengan lebih jelas lagi serta mengenalinya.

Semasa saya menemuinya ,beliau memberitahu saya bahawa ahli tajaan bawah saya sudah
ramai iaitu hampir 23 orang ketika itu,saya terkejut ,bila pula saya menajanya.
Saya hanya guna pakai sahaja.

Setelah meyertai Seminar ini ,Suami saya amat berminat sekali walaupun beliau
seorang pengarah Syarikat tetapi masih mahu meyertainya kerana cara penyampaian
peluang
ini mudah dan tidak menjejaslan kreabilitinya sebagai Pengarah.

Mulai saat itu ,saya dan keluarga malahan keluarga terdekat serta kenalan sudah
menukar pasaraya dan beralih ke Pasaraya ini.
Sehingga kini walaupun berada di Singapura saya masih boleh berbelanja di pasaraya ini.
Kerana Ia ada dimana-mana dan pilihlah sokongan kumpulan yang boleh membimbing
seandainya kita mahu dijadikan pendapatan tambahan.

Sertailah segera kerana pembayaran keahlian RM 60.00 /(SD$ 30.00) / B$ 30.00 akan
dipulangkan dan boleh kita guna pakai untuk berbelanja di Pasaraya ini
Ia amat berbeza dengan Syarikat lain iaitu dimana wang keahlian tidak dipulangkan ,
hanya dapat kit sahaja.
Didalam erti kata lain penyertaannya adalah" PERCUMA".

Tambahan dari saya ,jika anda memilih sebagai "Pengguna Produk " anda tidak perlu
untuk belajar mencari PROSPEK dan membuat PRESENTASI hanya jadikan penggunaan sendiri
tetapi jika anda mahu jadikan pendapatan tambahan (wang)iaitu "Pengguna Produk &
BISNESS "
anda perlu belajar mencari PROSPEK dan membuat PRESENTASI.

Ingatlah ! Adalah silap jika anda beranggapan bahawa menjual barangan edaran anda,
anda mesti pergi dari sebuah rumah ke sebuah rumah sambil mengetuk pintu rumah
pelanggan.
Anda tidak perlu berbuat demikian. Anda perlu membuat jualan kepada diri anda dahulu.
Anda mesti mencuba barangan itu untuk menikmati keberkesanannya.

Jika anda tidak menggunakannya (menjual kepada diri anda), bagaimana anda hendak
menerangkan kebaikan produk anda kepada pelanggan anda? Setelah anda telah mengetahui
kebaikan produk itu sendiri, perkenalkanlah (to introduce) (BUKAN MENJUAL!)
atau berkongsilah (to sharing) kepada orang yang paling rapat dengan anda
seperti adik-beradik anda dan kawan rapat anda.

Anda janganlah cuba menjadi supersalesman dengan pergi dari pintu ke
pintu kerana saya percaya sebagai manusia, kita tidak ada kudrat seperti itu.

Pada Anda yang mungkin mahukan jadikan ini sebagai Kerjaya Pendapatan Kedua ,pesan
saya
Perniagaan ini memerlukan masa, tenaga, komitmen, dan wawasan. Mereka yang menjadi
berjaya
telah pun terlibat dalam perniagaan ini bertahun-tahun lamanya.

Setelah mereka menemukan "resipi kejayaan", barulah mereka berjaya.
Tidak ada jalan pintas untuk berjaya. Anda tidak boleh "dam" atau membeli
barangan edaran anda dalam kuantiti yang banyak semata-mata untuk
meraih bonus bulanan yang tinggi. Ini membunuh diri namanya.
Dan bergabunglah dengan satu organisasi yang boleh bergandingan bersama
untuk sokongan profesional.

Sepertilah juga kita bekerja disebuah Syarikat yang gah dan besar tetapi jika ketuanya
atau juru kemudinya tidak mahir maka Syarikat tersebut akan kurang mengeluarkan hasil
dan pekerjanya juga mendapat pendapatan yang tidak setimpal.

Justeru itu pilihlah ,dan bergabunglah dengan satu organisasi yang boleh
bergandingan bersama untuk sokongan profesional.

JIKA ANDA INGIN JOIN PASUKAN INI, HUBUNGI orang yang telah perkenalkan kepada  saya
seawal ini iaitu En.Shokri  dan lakukan seperti saya buat dahulu iaitu e-mailkan
seperti tertera di bawah berikan Nama, Alamat, , No.
Telefon serta tarikh Temujanji.

Email:[EMAIL PROTECTED] (En.Shokri)

Hormat dari saya buat anda semua.
Jurutera Kanan
Aidawati
Tanjung Pagar.Singapore

The HEAT is on! 2002 FIFA World Cup. http://www.skali.com/index.php?ch=18&pg=329

Alternatif-Net : A Discussion Forum Focusing on Issues Related to Justice
            Forum Perbincangan Maya Yang Fokus Kepada Isu Keadilan

Disclaimer: Messages sent do not represent the stand of the Barisan Alternatif (BA)
unless otherwise stated

Complaint : Send to [EMAIL PROTECTED]

To Sub    : Send blank e-mail to [EMAIL PROTECTED]
To Unsub  : Send blank e-mail to [EMAIL PROTECTED]