ya saya memang bodoh. tak berpelajaran seperti sdr. semalam kalau sdr baca akhbar pak
lah badawi ingatkan melayu jangan bertongkat. jangan dok harapkan kedudukan istimewa
blaa blaa blaa. seorangpun orang umno baik pemuda atau wanita atau puteri atau veteran
atau penyokong macam kamu komen ucapan pak lah. dulu masa haji hadi awang kata dalam
Islam tidaka keistimewaan melayu semua kamu baik veteran, menteri, pemuda kutuk haji
hadi. sekarang bagaimana? itulah dasar sebenar perjuangan umno. perjuangan yang belum
selesai konon! akidah umno macam lalang. pergi kawasan melayu dialah juara melayu. di
bandar-bandar besar habis reserve melayu. habis peniaga melayu. habis setinggan
melayu. di semua setinggan melayu ada papntanda cawangan umno. semasa nak undi mereka
kamulah juara. sekarang ni kamu tengok apa dah jadi dengan mereka. rumah kena runtuh.
harta bertaburan. buku2 sekolah anak bertaburan. aku kira kamu lebih teruk daripada
yahudi laknatullah. sebab aku nak kamu faham kami tak perlu ke palestin kerana di
hadapan kami juga ada yahudi!! kamu perlu fikir sebagai orang yang berpelajaran tinggi
- apa beza di antara manusia dengan binatang semasa hidup dan apa beza manusia dengan
bintang setelah mati? semasa hidup yang membezakan manusia dengan bintang ialah AKAL
dan setelah mati yang membezakan manusia dengan binatang ialah TULANG. jangan seronok
sendiri. open your mind.

--- message from "Syazana H." <[EMAIL PROTECTED]> attached:

All the intelligence of the internet
http://www.intelbrief.com

Promote your group and strengthen ties to your members with [EMAIL PROTECTED] by
Everyone.net  http://www.everyone.net/?btn=tag
--- Begin Message ---

kamu lllllagiiiii BODOH.

Beberapa hari lepas saya ada terima surat yang menggunakan alamat saya daripada telefon direktori dari pihak PAS Trg untuk kempen meramaikan ahli. PAS dah DESPERADO nak kalah.....diantara artikel tu tertulislah AMANAT haji Hadi, kempen kempen kata pangkah PAS dapat pahala (Fatwa karut PAS), menyamakan PAS dengan ISLAM dlll yang dalam kempen itu jelas PAS menyamakan PAS itu ISLAM sedangkan jelas PAS itu parti mengarut guna ISLAM untuk mengkayakan puak puak pemimpin PAS, yang kena tipu ialah orang BODOH macam kamu lah.......mat sabu kaya dapat balak di kelantan????

Saya bukannya menyokong umno kalau umno jahat ttapi kalau umno dapat membawa malaysia kearah yang sangat jauh lebih baik drp mana mana negara yang penduduknya ramai islam maka telah dibuktikan yang umno berjaya menerajui kejalan yang betul.......pas dok ceramah sana ceramah sini kutuk israel tapi sorang pun tak pergi ke tel aviv lawan yahudi tu....

>From: hussin abdaziz <[EMAIL PROTECTED]>
>To: "Jangan Ketawa" <[EMAIL PROTECTED]>, [EMAIL PROTECTED], [EMAIL PROTECTED]
>Subject: Re: H-Net* TOLAK PAS BUKAN BERMAKNA TOLAK ISLAM
>Date: Fri, 7 Jun 2002 02:13:03 -0700 (PDT)

> [...]

MSN Photos is the easiest way to share and print your photos: Click Here
--- End Message ---