syabas sdr hus cokro. tulisan macam nilah yang ditunggu2 oleh nsyazana. dia suka yang
intelek2. aku ni tak pandai intelek2 ni. aku takut jadi macam tok ketua dia tu intelek
disamakan dengann ulama! baru jahanam! aku harap nsyazana boleh faham. aku bimbang
juga kadang2 orang intelek ni dia boleh tolak hak benar dan sokong yang batil sebab di
orang suka guna logik akal. aku macam mana pun siang malam mohon pada Allah swt supaya
meletakkan Al-Qur'an depan aku supaya DIA bimbing aku ke syurga dan mohon dijauhkan
Allah swt dari meletakkan Al-Qur'an di belakang aku nanti DIA tolak aku ke dalam
neraka! (lebih kurang maksud nasihat omar al-khatab ra). mudah2an tulisan mu ni
membuka hati orang2 seperti nsyazana. kalau tulisan sdr yang mudah ni pun dia nak
bantai jugak maka kita semua fahamlah siapa nsyazana ni. jadi tak payahlah kita layan
dia. dia ada sebut pasal kempen cari ahli Pas Trg DESPERADO. aku tak berapa percaya
kertas2 yang diedar kepada orang ramai tu kerja Pas sebab aku lebih yakin ianya kerja2
sumbang  puak2 dia - psywarlah katakan (perang saikologi dah lama bermula dan kini
hampir dengan pilihanraya lagi hebatlah serangan mereka. aku yakin Pas Trg tidaklah
terdesak sehingga sanggup menyusahkan diri sendiri. untuk nsyazana sdr puji tulisan
sdr alias, tulisan hus cokro ni bagaimana?

--- Hus Cokro <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> *~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~*
> {  Sila lawat Laman Hizbi-Net -  http://www.hizbi.net     }
> {        Hantarkan mesej anda ke:  [EMAIL PROTECTED]         }
> {        Iklan barangan? Hantarkan ke [EMAIL PROTECTED]     }
>          PAS : KE ARAH PEMERINTAHAN ISLAM YANG ADIL
>Salamun ‘alaikum,
>
>Kepada Dato Hamid Othman atau dengan lebih manja aku
>panggil Haman selaku penasihat Mamak Memanda Menteri
> [...]

All the intelligence of the internet
http://www.intelbrief.com