         UNDILAH PAS DAN BARISAN ALTERNATIF
post-mortem selepas pilihanraya amat menarik untuk
diikuti. analisa beserta dengan maklumbalas dari
pelbagai sudut akan menambah kematangan world view
berpolitik.
sketsa dalam strategi menghadapi rakyat dalam p/raya
yang bermatlamatkan untuk memenangi hati mereka dan
memungkinkan undi diberi, kekadang dinyahtafsirkan
sebagai perang psikologi dan pegangan keimanan.
kita didedahkan dengan sumbangan ahli bijak pandai
politik yang melihat dari sudut kenapa, bagaimana, dan
bila. hakikatnya, kita bukannya dari jenis "political
animals" yang melihat dari sudut yang terasing dan
berpisah-pisah dengan kenyataan dunia hari ini.
kekalutan dunia dengan kemelut palastine, bosnia,
iraq, kashmir, etc ...
apakah kita masih lagi bersikap dengan sikap seperti
yang sedia adanya kita hari ini ...... KITAKAN PERNAH
BERSATU DI ATAS PENTAS YANG BERNAMA PALASTINE.

 --- asam88 <[EMAIL PROTECTED]> wrote: > terima kasih
rusdi utk komentar yg baik bagi semua

=== message truncated ===