From: Kusaini Sharif
Sent: Monday, July 29, 2002 11:30 AM
Subject: Adik Nur Ilya

Assalamualaikum wbt ..

Tuan-tuan, puan-puan ..

Bagi memudahkan sdr/i semua untuk memberikan bantuan, saya baru menghubungi ayah kpd adik Nur Ilya iaitu En. Halim Sirat yg sekarang berada di HKL. Berikut ialah nombor akaun ASB yg ada pada beliau. Nombor bank akaun lain ada tapi tak bawak ke KL...tertinggal dirumah :

Nama : Juriah binti Bahari (ibu Nur Ilya)
No I/C : A 3018624
No ahli : A 701290191

Kepada tuan-puan yang ada sedikit lebihan rezeki, marilah kita sama-sama meringankan beban saudara kita ini. Moga Allah sahaja yang membalas derma ikhlas tuan-tuan itu.

Wassalam.

Kirim email ke