         UNDILAH PAS DAN BARISAN ALTERNATIF
ulamak jahat. ulama yang bersekongkol dengan pemerintah politik suku agama suku tiada
lagi gelaran yang lebih afdal buat mereka. inilah golongan yang perlu dijauhi dan
dibakulsampahkan. beri salam pun tak payah pada puak2 ni... apatah lagi bersalam
dengan mereka! wallahu 'alam

 !
> [...]
>Persekutuan iaitu Penasihat YAB Perdana Menteri.
>
>Sekian,
>
>Bekas Ahli Kelab UMNO Jordan
>Bumi Anbiya, Jordan
>--
>Get FREE 50 MB email @ http://www.AtoZasia.com
>

>Powered by Outblaze

> ( Segala pendapat yang dikemukakan tidak menggambarkan             )
> ( pandangan rasmi & bukan tanggungjawab HIZBI-Net                  )
> ( Bermasalah? Sila hubungi [EMAIL PROTECTED]                    )

All the intelligence of the internet
http://www.intelbrief.com