*~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~* { Sila lawat Laman Hizbi-Net - http://www.hizbi.net } { Hantarkan mesej anda ke: [EMAIL PROTECTED] } { Iklan barangan? Hantarkan ke [EMAIL PROTECTED] } *~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~* UNDILAH PAS DAN BARISAN ALTERNATIF ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Assalamualaikum saudaraku Aduka2 dan semua penjaring Hizbi..

Memerhatikan tulisan saudara akhir2 ini , saudara sebenarnya semakin menyimpang jauh

drp. kebenaran. Saya yakin semua penjaring Hizbi mendokong prinsip keselamatan

dan kesejahtreraan kerana itulah yang dituntut oleh Islam sendiri. Walau bagaimanapun

ia hendaklah ditegakkan secara adil dan saksama mengikut prinsip undang2 yang memang

termaktub dalam perlembagaan M'sia. Penangkapan dan penahanan seseorang semestinya

diberi hak utk. membela diri dalam apa jua keadaan sekalipun dan ini sememangnya

diakui sendiri oleh agama kita Islam. Penangkapan keatas seseorang individu mestilah di

buktikan  dan bukan untuk menjaga kepentingan politik Sang Pemerintah yang takutkan

bayang2 sendiri. Sebagai manusia biasa perasaan benci membenci ini timbul apb. terdapat

golongan manusia yang ditindas dan dinafikan haknya. Cuba saudara bayangkan apakah perasaan kaum keluarga penangkapan mangsa ISA yang kejam itu? Bagaimana kalau saudara sendiri yang kena tangkap? Berkaitan penyelewengan Exco Kelantan saudara perlu buktikan dengan fakta yang jelas, buatlah aduan kpd. polis atau BPR sebagaimana yang pernah dibuat oleh M Ohd. Lotfi terhadap Khir Toyo dengan b.ukti yang jelas dan kita lihatlah apa riaksi badan2 tersebut...Sekiranya saudara mempunyai bukti tetapi tidak berbuat demikian ini bermakna saudara sendiri bersubahat dengan mereka yang membuat maksiat. Sekiranya saudara tidak ada bukti , ingatlah bhw. saudara telah membuat fitnah terhadap mereka.

Wassalam.

>From: aduka aduka <[EMAIL PROTECTED]>
>To: "Hassan, Haslim" <[EMAIL PROTECTED]>, "'azmi'" <[EMAIL PROTECTED]>, "Mohd Zulkifli B. Mohd. Din \(Central\)" <[EMAIL PROTECTED]>, AbiIman <[EMAIL PROTECTED]>, art jeffries <[EMAIL PROTECTED]>, [EMAIL PROTECTED]
>Subject: RE: H-Net* Salah Sangatkah Nik Aziz Bila Mengatakan "Mahathir Men gaku Tak Pandai Baca Al-Quran.."??
>Date: Wed, 2 Oct 2002 07:05:11 +0100 (BST)

> [...]

Chat with friends online, try MSN Messenger: Click Here
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ( Melanggan ? To : [EMAIL PROTECTED] pada body : SUBSCRIBE HIZB) ( Berhenti ? To : [EMAIL PROTECTED] pada body: UNSUBSCRIBE HIZB) ( Segala pendapat yang dikemukakan tidak menggambarkan ) ( pandangan rasmi & bukan tanggungjawab HIZBI-Net ) ( Bermasalah? Sila hubungi [EMAIL PROTECTED] ) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Pengirim: "som siah" <[EMAIL PROTECTED]>

Kirim email ke