caya lah rip!!!tapi gua ingat x payah suruh turun KL,kita tgk mlm family days
nanti,siapa yg balik bilik awal tu lah yg takut bini

________________________________
Daripada: arief <mohd.ariff.ah...@gmail.com>
Kepada: HSM (class of '91 - '95) <hsmuor@googlegroups.com>
Dihantar: Rabu, 14 Januari, 2009 3:49:17
Subjek: [hsm_muor] Re: Geng2 HSM class of 95 area JB

aku rasa thread ni utk budak dok JB...
tp aku x phm apsal nama aku naik gak...
dah lah tu... citer fitnah plak tu...
letih aku nak memahamkan ni...
psl kes yg aku bwk bini hari tuh aku rasa dah explain dah...
sbb aku x tau ada projek syaitan tu...
dah lama x bukak groups... so aku x tau...
aku dtg pun psl apek sms...senang camni lah...
sesapa yg berhajat nak test takut bini ke tak habaq mai...
kita ronggeng smpi pg kat kl nih...
kita tgk sapa yg kena...
ada bran???

p/s: siap sedia dlm rm1k sorang... perbelanjaan x ditanggung...

      Kongsi video semasa berbual dengan rakan anda dalam messenger. Kini
segalanya boleh dengan Yahoo! Messenger terbaru. http://my.messenger.yahoo.com