Bagi pemimpin yg bagus adalah pemimpin khilafah.
Bukan PAS,bukan PKR, bukan UMNO , bukan DAP.
Tuh semua bullshit....tak bley pakai..

Sekali non muslim perintah....sampai ke mati muslim jadi pencacai.
Tgk Yaacob Ibrahim,Menteri Singapore yg menjaga hal ehwal muslim
Singapore,sanggup iktiraf israel sebgai satu negara.