From: mohd rafizal hassan <ijal_m...@yahoo.com.my>
Subject: [hsm_muor] Re: Pengumuman
To: hsmuor@googlegroups.com
Date: Wednesday, January 28, 2009, 12:09 PM

aku pun nk!!!maid aku nk balik hujung bulan 5 nie...
Apek...aku pakai kau punyer Appointment letter kau lah...
tapi aku ubah sikit...-Lingkungan umur average 25 - 33 tahun
.janda x beranak or anak dara jer..(ala-ala bawang putih lah)..

Daripada: Khairil <creep_javaf...@yahoo.com>
Kepada: hsm muar <hsmuor@googlegroups.com>
Dihantar: Sabtu, 24 Januari, 2009 9:05:32
Subjek: [hsm_muor] Pengumuman

Dear all,

Aku tengah mencari second maid buat masa sekarang.
Sesiapa yang boleh buatkan atau ada somebody yang bole uruskan ttg maid,sila
inform aku seberapa cepat yang bole through email (at this moment).

Requirement maid;
 1) Preferably from Java.Tapi kalau tempat lain pun boleh dipertimbangkan..
 2) Second maid untuk jaga ORANG TUA di Muar,Johor
 3) Budget aku dalam RM 3000 - RM 4000.Kalau lebih, under negotiation.
 4) Aku akan deal ngan maid tuh personal kontrak selama 3 tahun.
 5) Lingkungan umur average 30 - 35 tahun. (Less than that under negotiation).
 6) Pandai masak dan kemas rumah serta menjaga orang tua.
 7) Gaji dalam range RM 400 -RM 450 (ikut budi bicara aku..hehehe..ini just
inform kalau maid tuh menanya brape gaji dia pada korang)
 8) Urusan passport,visa,imigresen dan bla..bla..bla...korang fully uruskan,aku
dah tak larat dah
 mencari......pepandai ler korang uruskan base on budget aku dan aku hanya
submit duit jerk.....huhuhuu
 9) Probation selama 3 bulan, dan jika melalui agen,aku nak tahu samada bole
tukar atau tidak jika maid buat tahikk......kalau korang yang uruskan,make sure
kualiti maid la korang rekomenkan kat aku...hehehe
10) Medical dan tempat tinggal disediakan oleh aku.
11) Cuti tahunan sebyk 2 kali setahun base on performance.Jika tak perform,aku
kasi setahun sekali jerk balik....rasenyer time raye jerkk kot....
12) Sambil menjaga orang tua, dia akan dilatih membuat kuih tradisional.Bisnes
mak aku daaa.....
13) Simcard percuma (telefon beli sendiri)....hehee
14) Toiletories ditanggung sebulan sekali......cth, pad pompuan,berus gigi
etc....
15) Percuma telefon ke kampung selama 4 jam dalam sebulan menggunakan
Skype.lebih pakai hendset sendiri.....hehehee..
16) Gaji di bayar setiap akhir bulan.
17) Perwatakan baik,sopan dan ikut
 arahan majikan......kalau boleh kasi yang cun skit.Semangat skit bos aku nak
bangun tido...kurang skit sakit org tue tuh...hehee
18) Makan dan minum ditanggung halal oleh majikan KL dan Muar
19) Bukan kaki rembat barang dan duit.Bab ni aku alert,sekali kantoi ngan
aku...hari tuh gak aku hantar die balik kampung jika sabit kesalahan....
20) Tidak berpenyakit berjangkit dan sihat tubuh badan...gebu,montel dan
etcc....
21) Terakhir,kalau korang guna backdoor bawak masuk maid,inform aku
awal-awal,so that aku tak mahu anythings trouble akan datang.Kita boleh kawtim
maaaa....
Aku tau sesetengah maid depa bwk masuk illegal dan convert jadi legal...
Kalau bole aku takmo yang maid nih pernah keje di restoran sebelum nih di
Malaysia.
Takut byk masalah dan die ade geng ramai.....

Try cari yang fresh tak penah masuk lagi ke Malaysia dan aku boleh bentuk die...

Kalau sesiapa antara korang2 nih bole uruskan maid,aku mintak tolong
 sgt2 segerakan.
Sebelum tuh,harap korang submit dulu application maid dan gambar muka dia kat
aku.

Aku nak tapis dulu......

Ada kemusykilan sila hubungi aku di email aku personally......

Yang Beno,
Apex

        Nama E-mel baru untuk anda!

Dapatkan nama E-mel yang telah lama anda mahukan pada @ymail dan @rocketmail
yang baru.

Cepat sebelum orang lain mendapatkannya!