tapi.
tu la maksud aku..
dan itu yg dia cakap gak...
tak kisah la dalam al quran cakap apa ker
or kitab diaorang cakap apa ker.
tapi, bila kita nak berhujah ngan diaorang sendiri, kita tak leh amik
reference memasing..

cth: umat terbaik.
yahudi cakap, diaorang manusia terbaik kat dunia, pasal masa alam roh,
katanya, roh yahudi je yg sanggup jadi yahudi ke apa gitu.
itu ikut kitab yahudi la..
so, dah tentu la kita tak terima, pasal ikut quran, umat nabi muhammad yg
terbaik.
satu lagi, Quran sumber yang pasti.
kita je cakap camtu, agama lain tak.
so, sapa yg betul?...

itu yg aku cakap tadi, bila nak berhujah ngan diaorang, tak boleh guna point
dari quran, pasal diaorang takkan pakai punya.
sama je la macam korang tak terima penjelasan daripada kitab diaorang.