cipap lu apek...part nie aku x tahan nk gelak...
Aidil pun cari gak...tapi cari maid metal...
Mano nak cariii
mamat nie memang metal habis beb.....payah nk cari beb...
boleh dpt ker don untuk aidil?

________________________________
Daripada: Khairil <creep_javaf...@yahoo.com>
Kepada: hsmuor@googlegroups.com
Dihantar: Rabu, 28 Januari, 2009 4:43:58
Subjek: [hsm_muor] Re: Pengumuman

Hahaha....
Ishhhh...bdk lain takmo maid ker?
Setau aku,pret nak 4 org
Sia nak tambah 2 lagi org,
Arif up la 2 gak,
Pol die cakap nak buka bengkel kraftangan,nak pakai 4 org,
Atuk,anak dah berderet,nak pakai maid kurang2 2 pasal satu tuk anak die dan
satu lagi tuk die....hehehe
Rosman, wa rase tak yah dulu kot....
Aaa, sure nak pakai 10 org (puhh!!..buka salon tuh)
Ayam, aku ingat die cari security guard kot pasal area umah die byk Dr Alban..

Camne nih jidon??
Waiting ramai nihh!!!