Spa2 cakap plan sket ye....nanti hidir dengor...!!

________________________________
Daripada: Ariffin Ahmad <joe...@gmail.com>
Kepada: hsmuor@googlegroups.com
Dihantar: Selasa, 3 Mac, 2009 6:24:52
Subjek: [HSM] Re: Geng2 HSM class of 95 area JB

mesra sangat la tuh, sampai nak jumpa geng bas sekolah pun kena bawak bini
sekali..
tgk kitaorang.
siap lepak kat spa, sambil di massage oleh amoi amoi..
pastu, bila bini call boleh cakap "suka hati aku nak balik pukul baper".
tak gitu, pek?...