pijal ko try lak pegi jb....tengok macam mane dilayan.....(try dtg klia
laaa)

mohd rafizal hassan <ijal_m...@yahoo.com.my>
Sent by: hsmuor@googlegroups.com
03/11/2009 12:33 PM
Please respond to
hsmuor@googlegroups.com

hsmuor@googlegroups.com
cc

Subject
[HSM] Re: kursus kat KL

segan konon...buat maksiat  x reti segan...
pigiraaahhhhhhhhhhhhhhh...

Daripada: anwar zamil <pol1...@yahoo.com>
Kepada: hsmuor@googlegroups.com
Dihantar: Rabu, 11 Mac, 2009 12:04:30
Subjek: [HSM] Re: kursus kat KL

kn member2 jb dh bg tau tarikh dan tempat nk dtg
kalau member2 kl ikhlas nk ajak keluar, call je lar.. tk payah tunggu
member2 jb call, kita ni kdg2 segan nk call..
nk seribu daya........