Salam Sejahtera

Saya Mia Karmila berasal dari malaysia dan sekarang saya bekerja di UK.Ada
perkara penting ingin saya maklumkan. saya harap  anda akan cuba fahami
tentangbisnes ini. Produk Ini di panggil Saphire Blue Stone, ia adalah
sejenis mineral. Ia di gunakan untuk cincin, rantai, jubin marmar. dan
barangan berharga lainyang terkenal di dunia.

Sebelum ini syarikat saya bekerja mendapatkan bekalan produk ini dari
seorang pembekal dari Dubai.Dan saya di maklumi dari salah seorang kenalan
yang bekerja dengan pembekal tersebut mereka mendapat bekalan daripada
seorang wanita yang berada di malaysia dengan harga yang murah.

Dan menjual kepada syarikat yang saya bekerja dengan harga yang tinggi.Tapi
sekarang lelaki yang
membekalkanproduk tersebut mengalami sakit tenat kerana kecelakaan jalan
raya. Dan dia tidak dapat membekalkan lagi produk tersebut. Pihak syarikat
memerlukan bekalan tersebut dengan segera.

Saya sekadar cuba nak bertanya, adakah anda berminat untuk melakukan urus
niaga ini? ini kerana saya ada nombor telefon agen dari malaysia tersebut.
saya kalau boleh tidak mahu agen dari malaysia tersebut berhubung terus
dengan syarikat kerana mereka mengaut keuntungan di pihak mereka sahaja.

Jika anda bersetuju Ini bermakna anda akan menjadi orang tengah antara
syarikatsaya bekerja dengan agen dari malaysia. Produk ini boleh didapatkan
di malaysiapada harga 6250 usd per kg. Dan apa yang saya tahu selama ini bos
saya membayarpembekal tersebut pada harga 11,500 usd per kg. Ini adalah
peluang yang baik.

Jika anda berminat, anda boleh cuba hubungi num agen yang saya sertakan.
Cubadapatkan maklumat samada produk tersebut ( saphire blue stone) masih
bolehdidapati dari dia dalam masa yang terdekat. Saya akan hubungkan anda
terus dengan CEO syarikat selepas dapat persetujuan dari anda..
Sila hubungi sayabalik selepas anda menerima email ini untuk maklumat
lanjut.

Yang Benar,

Mia Karmila,