From: Khairil <creep_javaf...@yahoo.com>
To: hsmuor@googlegroups.com
Sent: Tuesday, March 31, 2009 3:16:12 PM
Subject: [HSM] Re: Bersantai di Resort Ilham Port Dickson - Post Mortem

Mmg betul larr Aaa.....kalau Jidon tak tolong, sure Muhyidin tak menang.....
Dah tuh nape KJ laks menang?...wa betul2 tak pueh hati KJ menang...muka takde
sinar keimanan langsung...hahahahaa...

p/s : wa teringat dulu2 masa muhyidin kat kerajaan Negeri Johor,die nak jual
tanah rumah murah kat Sg Abong depan Taman aku tuhh kat Tauke ayam Leong
Hup.....
nasib baekk penduduk fight balikkk....
Harap die jual lagi banyak tanah-tanah Melayu nih bile dah naik timbalan
presiden....

Wa dah pesan gak ngan pakcik aku DUN Bandar Maharani (Dr Muhamad Taslim - PAS),
kalau nak jual tanah2 Muo kat Cina,belajar2 la ngan Muhyidin....mane tau die
boleh kasi tips...

Apex
Parti Pundek