pek-pijal,
korang tk nk try amil local maid lak ke?

________________________________
From: Khairil <creep_javaf...@yahoo.com>
To: hsmuor@googlegroups.com
Sent: Tuesday, May 12, 2009 2:32:05 PM
Subject: [HSM] Re: Fw: [alumni_space_utm] Fw: FW: org gaji

Pijal.
Aku tengah dalam proses ngan 2nd maid aku nih...
Dia tgh settlekan kat Medan.
Aku suruh dia masuk sebagai visa melancong dulu.DIa cakap dia tahu buat.
Nanti bila dah sampai sini baru aku convert ke maid.
Dia akan sampai dalam minggu depan....

Aku rasa aku tak dapat nak tolong ko pasal masa suntuk sgt.
Kalau dia rekemenkan kawan die pun..agak ambil masa jugak nak siapkan itu ini.
Ini pun bakal maid aku ada problem skit ngan Imigresen sana.
Mintak surat mati laki lar, itu la..ini lar...
Aku tepon dia...dia kena uruskan jugak walau ribut melanda sebelum aku balik ke
Malaysia.....ehhee..cewahhhh..

1 Jun aku ke Jakarta dan tgk lar nanti maner tahu aku bincang ngan member
Jakarta aku kalau dia boleh tolong.Tapi aku tak janji tau....
I'll try my best....don't worry....

p/s: Patutnya kalau maid ko dah nak expire,sebelum 4 bulan  lagi ko dah kene
get ready cari stock lain...
Cam kes aku,maid aku yg pertama nih bulan 9 nih dah abis kontrak.Aku budget
sure die takmo nak sambung (sengaja aku buat assumme camtuh)...so that aku
setkan mind aku kene cari lagi lar nih.....
Nanti wa carikan beb dan utk wa jugak nih....standby..hehee

APEx