Astaghfirullahalazim, x baik ko same kan aku dgn kaum nabi lut. aku kat
kuantan, tp x join kfc dah. anak sorang laki 3 taun dan bini pun sowang jer. Tq
gdon,ingat ag ko dgn aku. kt ktn ni aku rase,aku dengan zainuddin je anak muo
hsm yang ade. ape cite anak ppd, khairul hidir,lame x dengar citer die..
Bujairomi ada X? mat pret?Tokey kondom?Fadullah?Katak masih johor corp ag ke?
Pijal x jawab pun, ko yang main hoki dulu kan? star hsm la katakan, sampai
sekarang aku ingat mase form 3 dulu, time pj dgn cikgu hanapiah, ada ke main
bolasepak kt padang hoki tepi jalan tu?

--- Pada Sel, 2/6/09, Mohamed Fauzi Bin Hassan (Staff) <mdfa...@oum.edu.my>