amin,

kat oum tak degree mass com. kalau kalat multimedia com, bba,bhrm dan
lain-lain ader...syarat ader 2,kalau ada diploma yang diiktiraf oleh mqa.
sekiranya tiada diploma masih boleh buat degree. kertas kerja aku diluluskan
MOHE bahawa kita boleh menggunakan pmr atau spm ...janji umur 21 keatas
tetapi kena duduki satu ujian kemasukan. aku cadangkan ko ambil BBA..sebab
ko boleh pergi ke mana-mana....