tgk tu..
bila masa lak aku kondem orang lain.

2009/6/9 Nizam N <nizam7...@gmail.com>

> Well..... Pijal, as usual.....dia akan kondem org lain........

Korang semua telah menerima pesanan ini kerana korang semua telah melanggan di
dalam Google Group "HSM(class of '91 -'95)
Kalau tgh bosan, hantar lah email ke hsm...@googlegroups.com.
Kalau takmo melanggan lagi email ke hsmuor+unsubscr...@googlegroups.com.

Untuk keterangan lanjut,lawat la website group hampehh nihh!!.....hahahaha!!
http://groups.google.com/group/hsmuor?hl=en-GB?hl=en-GB

"SOALAN : JIDON KALAU KENTUT,APAKAH REAKSI MUKA BELIAU?......