From: "nizam7...@gmail.com" <nizam7...@gmail.com>
To: hsmuor@googlegroups.com
Sent: Monday, June 22, 2009 4:42:43 PM
Subject: [HSM] Re: Topik : Berapa agak2 gaji korang yg korang layak sekarang?

Wakakkakaka.... Respect siuttt kat arip.... Byk siuutt gaji dia..... Bulanan
punye obligations jek dah dekat RM37K.. Fuhhh... Caya la bro... Cite le skit
ape rahsia nya anda mendapat gaji sebyk itu dan di mana anda mengutip gelfren
anda tu..

Pol: wa pancing tu... Tunggu...

Then kita tggu lagi sorang kawan kita org kaya baru mendeclarekan commitment
bulanannnya....wakakkakaka... Baru dpt beli kete tu...nak pusing satu dunia dgn
kete baru nya.... Wachaaa...

Send from Nokia E71