From: Khairil <creep_javaf...@yahoo.com>
To: hsmuor@googlegroups.com
Sent: Tuesday, June 23, 2009 9:12:39 AM
Subject: [HSM] Re: Topik : Berapa agak2 gaji korang yg korang layak sekarang?

Ukhawah rumahtangga....??? Ape ke bendenyeeeeeeeeeeee....

Katak mmg tgh gersang 2-3 hari nih.Tgh waktu mengawan la nih.....
Mmg setiap perjumpaan di Kl disertai oleh awek2 yg kadang-kadang sampai tak
cukup tangan meraba...
Ade gak sekali sekala awek "mat kepit" pun join....heheehhehee....
Tapi tergantung pada lokasi,kalau session teh tarik di Jln Chow Kit,mmg penuh
arr table dgn nyahh..ahaksss......abangg minum ape? (suara garau bergema)